SERVIS
e-mail: servis@medikor.hr
Tel: 01 3667 212
Tratinska ulica 58, Zagreb
Radno vrijeme:
PON – PET 08:00 - 16:00 h
Proizvodi koje Medikor d.o.o stavlja na tržište dizajnirani su i izrađeni prema najvišim standardima kvalitete. U slučaju da ipak naiđete na bilo kakve poteškoće tijekom instaliranja ili korištenja proizvoda, preporučujemo da prvo proučite upute o pravilnom korištenju uređaja. Nepravilno korištenje najčešći je uzrok nepravilnosti u radu uređaja.
UREĐAJI UNUTAR JAMSTVENOG ROKA
Ukoliko sumnjate na neispravnost rada uređaja, molimo Vas
VAŽNO!
Jamstvo pokriva samo uređaje koje na tržište Republike Hrvatske stavlja Medikor d.o.o. (vidljivo u jamstvenom listu i na originalnoj ambalaži proizvoda).
Prilikom reklamacije ili slanja uređaja na servis, uz uređaj OBAVEZNO moraju biti priloženi račun te ovjeren i ispunjen jamstveni list (žig prodajnog mjesta, datum kupnje, model proizvoda, detaljan opis kvara, ime i adresa kupca), a uređaj prije slanja na servis mora biti očišćen. Iz higijenskih razloga, neočišćen uređaj neće biti prihvaćen na obradu, te je kupac dužan preuzeti uređaj o vlastitom trošku.
UREĐAJI IZVAN JAMSTVENOG ROKA:
Ukoliko je Vaš uređaj izvan jamstvenog roka, molimo Vas nazovite Medikorov servis na broj telefona 01/3667 212 ili pošaljite e-mail na: servis@medikor.hr.
Medikorovi djelatnici će Vam rado pomoći savjetom.