SERVIS

e-mail: servis@medikor.hr
Tel: 01 3667 212
Tratinska ulica 58, Zagreb
Radno vrijeme:
PON – PET 08:00 - 16:00 h

Proizvodi koje Medikor d.o.o stavlja na tržište dizajnirani su i izrađeni prema najvišim standardima kvalitete. U slučaju da ipak naiđete na bilo kakve poteškoće tijekom instaliranja ili korištenja proizvoda, preporučujemo da prvo proučite upute o pravilnom korištenju uređaja. Nepravilno korištenje najčešći je uzrok nepravilnosti u radu uređaja.

UREĐAJI UNUTAR JAMSTVENOG ROKA

Ukoliko sumnjate na neispravnost rada uređaja, molimo Vas

  1. kontaktirajte prodajno mjesto na kojem ste uređaj kupili ili
  2. nazovite Medikorovu službu za servis i reklamacije, na broj telefona 01/3667 212 radnim danom od 08:00 do 16:00h ili nam pošaljite e-mail na servis@medikor.hr

VAŽNO!

Jamstvo pokriva samo uređaje koje na tržište Republike Hrvatske stavlja Medikor d.o.o. (vidljivo u jamstvenom listu i na originalnoj ambalaži proizvoda).

Prilikom reklamacije ili slanja uređaja na servis, uz uređaj OBAVEZNO moraju biti priloženi račun te ovjeren i ispunjen jamstveni list (žig prodajnog mjesta, datum kupnje, model proizvoda, detaljan opis kvara, ime i adresa kupca), a uređaj prije slanja na servis mora biti očišćen. Iz higijenskih razloga, neočišćen uređaj neće biti prihvaćen na obradu, te je kupac dužan preuzeti uređaj o vlastitom trošku.

UREĐAJI IZVAN JAMSTVENOG ROKA:

Ukoliko je Vaš uređaj izvan jamstvenog roka, molimo Vas nazovite Medikorov servis na broj telefona 01/3667 212 ili pošaljite e-mail na: servis@medikor.hr.

Medikorovi djelatnici će Vam rado pomoći savjetom.